Dział który chcieliśmy polecić w szczególności dla chłopców w różnym wieku. To tutaj będą miały możliwość zmiany swoich pojazdów w nietypowy sposób. Zobacz jak je można dekorować. Zmieniać będziemy mogli praktycznie wszystko wystarczy tylko wybrać auto, które Wam się będzie podobać.
Kiedy po raz ostatni byłeś naprawdę zanurzony i zaangażowany w działalność? Typy uważności nazywają to "przepływem", a pozytywni psychologowie twierdzą, że ten stan całkowitego zaangażowania jest tym, co naprawdę mamy na myśli, gdy mówimy o szczęściu. Project Cars 2, najbardziej wymagający symulator wyścigowy, w jakim kiedykolwiek grałem, jest marzeniem pozytywnego psychologa.
Po włączeniu wszystkich asyst i przyzwoitym kółku wyścigowym wymaga tak długiej uwagi, tak wielu mikroregulacji w odpowiedzi na małe szepty sprzężenia zwrotnego z samochodu, że po prostu nie ma już siły umysłowej, by myśleć o czymś innym niż uzyskanie Audi R18 dookoła ostatniego zwrotu w Zolder. A chłopiec rallycrossowy, rallycross - nie ma miejsca na myślenie o śmierci, kiedy to robisz, pozwól mi powiedzieć. Ten bezprecedensowy poziom symulacji jest, jak można się spodziewać, koroną klejnotu Project Cars 2. Jazda jest swoistą wewnętrzną radością, bardziej niż w jej przodku z 2015 roku i dla tych rąk lepiej niż rywale rFactor 2 i iRacing.
Możesz jednak dodać własne oświadczenie dotyczące tego stwierdzenia, jeśli: a) jedziesz z asystą i / lub b) ścigasz się za pomocą pada, a nie koła. Oba były czasami prawdziwe we mnie w Project Cars 1, gdzie byłem w stanie poprawić ustawienia kontrolera i znaleźć równowagę asysty, która sprawiła, że wyścigi były responsywne, ale nie nazbyt wymagające. Takie ustawienia mogą istnieć w menu Project Cars 2, ale jeszcze ich nie znalazłem. Zamiast tego uważam, że obsługa klocków jest zbyt nerwowa, aby efektywnie oszczędzać spin, gdy tracę tylny koniec, podczas gdy nadgorliwa kontrola stabilności albo zatrzymuje samochód, aby uniknąć spinu, albo tworzy poziom podsterowności.
Innymi słowy, nie wydaje się, aby martwił się o przypadkowego kierowcę tak samo jak jego poprzednik, więc jedynym sposobem, aby naprawdę cieszyć się ofertą Project Cars 2, jest wsunięcie się w nią, wyłączenie wszystkich asyst i użycie koła. Prawdopodobnie nie jest to grą dla większości zamierzonej publiczności, ale jest to dziwny rozwój od pierwszej gry. Na szczęście czysta radość z jazdy ma w tym czasie jeszcze kilka smaków.
To, że sequel Slightly Mad wykonuje wiele różnych dyscyplin, jest czymś więcej niż tylko marchewką, zanim zaczniesz pracować w trybie kariery. Spędź trochę czasu z licencjonowanymi Indycars, poznając ich słabostki, doskonaląc kreślarstwo, odwiedzając Indianapolis Speedway i rozpoznając, kiedy gąsienice gumowe zapewniają większą przyczepność, a skok do luźnej nawierzchni w samochodzie rallycrossowym to jakaś inna gra. Gdybyś się martwił, że wyścigi motorowe, lodowe wyścigi mogą być nieco symboliczne: nie rób tego.
Z tego wynika, że wyścigi na otwartym kole, touring, wytrzymałość, rallycross i GT są lepiej wyodrębnione w trybie kariery, niż węższa garstka dyscyplin była w ostatniej grze, oferując wyraźniejsze i bardziej wyraźne ścieżki od sezonu do sezonu. Wydarzenia invitational mogą być teraz wprowadzane w dowolnym momencie po ich odblokowaniu, więc przechodzenie przez sezony nie jest już zamaskowane przez jednodniowe puchary. Struktura trybu kariery jest zatem zdecydowaną poprawą.
Ulepszono także mechanizm gry, biorąc pod uwagę liczbę klatek na sekundę. Oczywiście, nadal możesz przesuwać suwak supersamplingu AA do maksimum i tankować wszystkie oprócz najpotężniejszych systemów, ale pozostawiając high-end AA z równania, jest to dobrze zoptymalizowane wydanie. Nawet bez nieuniknionego sterownika gotowego do gry, GTX 1070 może obsłużyć wszystko, co zwróciło się do 1600p. To znacząca poprawa osiągów w poprzedniej grze, chociaż krok naprzód w kwestii chwytów samochodowych nie jest tak głęboki. Jednak szczegóły dotyczące toru i kokpitu są z pewnością łatwiejsze dla oka, a pierwszą grą w dekorowanie aut i samochodów jest Quasimodo prawie dwa lata po wydaniu.
Mimo wszystko, co ta kontynuacja buduje na tym fundamencie, oryginał wciąż ma jedną rzecz, która mu się podoba: błędy zostały zgaszone. W chwili pisania tego artykułu Project Cars 2 zawiesza się przy uruchomieniu z regularnością upuszczania, a rzadziej wydaje się zmieniać właściwości konfiguracji koła w dowolnym momencie, aby przerażająca podsterowność mogła się wydostać w połowie okrążenia na świeżych oponach. znikać. Gdzie indziej, uderzenie "przeskocz do końca" podczas treningu lub sesji kwalifikacyjnej niezmiennie spowoduje, że wszyscy kierowcy AI znajdą cztery sekundy tempa, gdy logują nowe okrążenie - nawet jeśli nie ma czasu, aby faktycznie jechać, a następnie ustawić nowy czas. Problemy z kontrolerem pojawiły się tylko kilka razy w ciągu 20 godzin gry, ale można ustawić zegarek na podstawie tego błędu kwalifikacyjnego. Zakładając, że te usterki zostaną zaszyte, aby użyć miejskiego żargonu, Project Cars 2 ustanawia jednak symulator wyścigowy dla tych odważnych, którzy mogą odejść bez pomocy i grać na własnych warunkach gry.