Dla wszystkich osób które uwielbiają zabawę mamy przygotowany dział o nazwie gry club gdzie właśnie takie gry odnajdziemy. Seria ciekawych gier trafiła tutaj znajdziemy całkiem popularną grę club penguin oraz niezwykle popularną jeżeli chodzi o dziewczyny club winx, także inne mniej znane gierki, które są związane z klubem znajdziemy w grze. Tutaj będziemy mieli również możliwość potańczenia w takim klubie. Wszystko będzie zależeć jaki gatunek gier zostanie przez Was wybrane i czy będą one dla dziewczyn, dzieci jak i też chłopców.
W sezonie jesiennym spędzam dużo czasu na poszukiwaniu świeżych strachów. Jestem odporny na nawiedzone domy i horrory, ponieważ żaden z nich nie wyprowadza mnie z mojej strefy komfortu. Wiem, że filmy będą się rozwijać bez mojego wkładu; nawet jeśli cofnę się nieco na siedzeniu, będzie się poruszać i będę mógł przeżyć pełne doświadczenie. Jeśli chodzi o nawiedzone domy, z wyjątkiem kilku "zintensyfikowanych" doświadczeń, ghule nie mogą mnie dotknąć, a przerażające są przewidywalne. Mogę zaokrąglić róg i, no cóż, gosh! To ... koleś w kostiumie i zazwyczaj całkiem fajny makijaż.
Często czuję to samo poczucie łatwości podczas grania w horrory. Gore mnie nie irytuje, a potwory są takie wczoraj. Widziałem już mój sprawiedliwy udział w grze Resident Evil 7 Let's Play, nie czując zbyt wiele w moim wnętrzu. Podobnie jak w przypadku nawiedzonych domów i horrorów, zawsze wiem, że żadne z tych zjawisk nie jest prawdziwe.
Ale romantyczna powieść wizualna, ze wszystkich rzeczy, ostatnio spetryfikowała mnie - zupełnie przez całkowite podważenie moich oczekiwań. Wykorzystałam moje zaufanie do gatunku powieści wizualnych i przekształciłam go we własną, pokręconą grę. Uczyło moje koszmary nowych sztuczek.
(Niektóre wskaźniki światła następują poniżej, tutaj jest ostrzeżenie o spoilerach.)
Chociaż wygląda na symulator randkowy, Doki Doki Literature Club to darmowa, psychologiczna gra typu horror, wyprodukowana przez indie studio Team Salvato. Od momentu premiery gra zyskała reputację innowacyjnego strachu. To powolne palenie, które zaczyna się od ciebie i grupy uroczych dziewcząt, które muszą udowodnić, że ich klub literacki jest warty zostania oficjalną organizacją szkolną. Oczywiście twój protagonista ma nadzieję, że po drodze stworzy nowe więzi z niektórymi z nich. Gra zachęca do wybrania dziewczyny, która napisze wiersz, a zależnie od wyboru, możesz zbliżyć się do uroczych, słodkich członków klubu.
scena w klubie literackim doki doki
Typowa scena z początku w Klubie Literackim Doki Doki. Zespół Salvato
Ostatecznie, zgodnie z ostrzeżeniami reklamowanej treści gry (które powinieneś wziąć na serio, przy okazji), Doki Doki Klub literacki prowadzi cię mroczną ścieżką prowadzącą do szokującej i emocjonalnej śmierci jednej postaci. Ale w tym samym momencie, w którym rozdziera się serce, gra natychmiast przybiera znacznie bardziej niezwykły charakter.
Po zakończeniu początkowego odtwarzania i ponownym uruchomieniu głównego menu obraz martwej postaci jest pikselowany i zniekształcony, tak jakby jej śmierć wpłynęła na samego klienta gry. Pliki zapisu stają się niedostępne, zmuszając gracza do nowej gry. Jeśli i kiedy gracz posunie się naprzód, aby rozpocząć nowy plik, gra wydaje się reagować na wszelki ślad tej poprzedniej postaci, a klient głośno trzaska i zmienia się, aż wydaje się zadowolony z wyniku.
Wkrótce w następną fazę, klient wielokrotnie przejmuje kontrolę nad sobą, przyspiesza tekst i umieszcza na niezwykłych obrazach, tworząc groteskowe skoki. Ale rzeczywistość czującego klienta gry sama staje się koszmarnym paliwem.
Co gorsza, w momencie śmierci bohatera, bystre oczy zauważą, że gra kieruje gracza poza klienta, nazywając konkretny plik gry, nawiązując do zewnętrznej siły zmieniającej wszechświat gry. Staje się przerażającą tajemnicą, wplatając się pomiędzy fabułę gry a tajemnicze implikacje plików gry: Co stało się z Doki Doki Klub literacki?
Kiedy wczołgałem się do tego "drugiego biegu", nie byłem po prostu przerażony; Byłem psychicznie uwięziony w świecie gry i jego wybrykach. Ale nadal chciałem zanurkować i spędziłem trochę czasu ze sobą, aby zrozumieć, co muszę pokonać, aby kontynuować grę. W trakcie tego procesu zdałem sobie sprawę, że Doki Doki Literature Club używa niedocenianego aspektu doświadczenia horroru: kontroli lub jego braku.
Na poziomie podstawowym strach przed lękiem (antycypacja, jednym słowem) sprawia, że horror jest gatunkiem tak trudnym dla wielu osób. W mediach interaktywnych jesteś szczególnie świadomy, jak prowokujesz horrory, przechodząc przez pracę. Co gorsza, gra może maskować świat wokół ciebie w wysoce skuteczny sposób, zmniejszając twoją czujność przed dobrym przestrodze. Możesz zacząć czołgać się w przestrzeń, zanim ją wyciągniesz, lub możesz otworzyć drzwi, które wydawały się być bezpieczne i spotkać nowego potwora. Celem wielu gier staje się, że strach często sprawia, że tracisz kontrolę, a równie często utrata kontroli powoduje utratę gry.