Polecamy super gry crash w których będziecie brać udział w wyścigach samochodów którymi będziemy się zderzać jak i też zagrać w gry w rozwalanie. Ten dział to tylko niszczenia wszystkiego co jest możliwe. I tak możecie wybrać gry crash car w którym zderzamy się i rozbijamy samochodami. Wygrywa ta osoba która przetrwa do końca czasu. Będziemy także grać w gierki crash castle czyli w rozburzanie zamków różnymi działami o amunicji różnego kalibru jak wielkie kule armatnie i wiele więcej.
Wraz z wydaniem wersji 3.0.0 Alpha Patch, uporczywy wszechświat (PU) Star Citizen otrzymał poważną aktualizację. Po kilku godzinach pracy z najnowszą kompilacją nadal jest bardzo pracowicie. Nowe funkcje, takie jak lot atmosferyczny, odróżniają grę od rówieśników, zarówno pod względem wierności doświadczenia, jak i związanego z nim fantastyki naukowej. Ale słaby interfejs użytkownika i szkodliwe błędy powodują, że gra jest niesamowicie frustrująca.
Łatka Alfa dodaje do gry trzy nowe księżyce wielkości planety, a wraz z nimi zdolność do wykonywania planetarnych lądowań. Ustalenie, jak dostać się z punktu A do punktu B, wymagało sporo pracy. Oto, co udało mi się ustalić.
Po błądzeniu przy keybindings, przy pierwszej próbie utknąłem przy lądowaniu. Próby dwóch i trzech były znacznie bardziej ... interesujące. Charlie Hall / Roberts Space Industries
Kiedy wpadniesz do PU, zostaniesz umieszczony na stacji kosmicznej Port Olisar, nad planetą Crusader. Trzy nowe księżyce planety - Yela, Daymar i Cellin - są oddalone o dziesiątki tysięcy kilometrów. Aby go osiągnąć, musisz najpierw otworzyć swój MobiGlas, czyli system menu holograficznego, który projektujesz z lewego nadgarstka. Jest fajny, ale też niepotrzebnie skomplikowany. Wybrane kolory i różne błędy na wyświetlaczu oznaczają, że czasami trudno jest je odczytać. Niemniej jednak używasz myszy i klawiatury do manipulowania holograficzną mapą przed tobą, wybierz miejsce docelowe, a następnie wskakuj na swój statek.
Ale załóżmy, że chcesz iść na Księżyc Cellin, i to po drugiej stronie Crusader od ciebie. Oczywiście nie można latać liniami prostymi z Port Olisar do Cellin bez rozbicia się na Krzyżowców.
Ponadto, ponieważ gra nie jest jeszcze skończona, Crusader nie został jeszcze zbudowany.
Sztuka koncepcyjna dla urządzenia peryferyjnego MobiGlas Star Citizen. Jest z pewnością bardzo sprytny i ma wszystkie rodzaje symulowanych dzwonków i gwizdków AR. Jest to również niezwykle skomplikowane. Po prostu pozwól mi wybrać miejsce docelowe z osobnego menu, proszę? Roberts Space Industries
Zamiast tego musisz podróżować pomiędzy serią nawigacyjnych sygnałów nawigacyjnych, które znajdują się na wysokiej orbicie wokół Crusader. Po przejściu do właściwego sygnału nawigacyjnego, planeta nie jest już przeszkodą, a będziesz w stanie wytyczyć linię prostą do Cellin.
Ruch z latarni nawigacyjnej do światła nawigacyjnego odbywa się za pośrednictwem napędu kwantowego twojego statku. Składa przestrzeń przed swoim statkiem i pozwala podróżować z prędkością około jednej piątej prędkości światła. Oznacza to, że przeskok z Port Olisar do właściwego nawigacyjnego sygnału nawigacyjnego zajmuje tylko kilka sekund. Kiedy krzyżowiec jest już na uboczu, jest tylko o kilka sekund, aż dotrzesz na orbitę Cellin.
Oto, gdzie sprawy stają się trochę nieprzyjemne.
Powiedzmy, że chcesz dotrzeć do konkretnego punktu w Cellin, jak kopalnia lub farma. Rozsiane są po całej powierzchni planety, a każda z nich pojawia się jako niebieski kwadrat na wyświetlaczu z głową w linii wraz z odległością liniową od twojego statku. Ale niektóre z tych lokalizacji znajdą się po drugiej stronie księżyca od ciebie. W tej chwili nic nie wskazuje na to, że tak.