Polecamy nowy dział dla dzieci o nazwie gry czary. Zostań w tych grach wirtualnym czarodziejem i zaczaruj wszystko dookoła. Tutaj możesz zostać wirtualnym czarodziejem, którego zadaniem będzie czarować. Będziemy również robić własne mikstury zaczarowanych napojów jak i też poznamy najlepszego czarodzieja w historii jakim jest Harry Potter. Trochę ponad rok po opuszczeniu Early Access na Steam, free-to-play multiplayer MOBA Magicka: Wizard Wars zbliża się do końca. Wydawca Paradox Interactive utrzymywał zapalone światła tak długo, jak tylko mógł, ale gra traci pieniądze przez ostatnie dziewięć miesięcy i nadszedł czas, aby wyciągnąć wtyczkę.
"Kiedy zapadła decyzja o wstrzymaniu rozwoju gry, zostawiliśmy otwarte serwery, aby nasza mała, ale namiętna baza graczy mogła nadal cieszyć się grą w niezmienionym stanie, mamy nadzieję, że to był świetny czas dla was wszystkich (dziwne serwer gremlin na bok)! "Paradox powiedział na forum Magicka: Wizard Wars. "Niestety, doszliśmy do punktu, w którym nie możemy ekonomicznie uzasadnić dalszego funkcjonowania kosztownej infrastruktury serwerowej."
Magicka: Czarodziejki Wojny będą działać do 21 lipca, ale wszystkie przedmioty i paczki z ceną rzeczywistą zostały usunięte lub zamienione na Korony, walutę w grze; gracze, którzy mają dopalacze na pieniądze, które wygasają po dacie zamknięcia, powinni skontaktować się z działem wsparcia Paradox, aby "mógł w razie potrzeby sprawdzić zwrot pieniędzy". Od teraz do czasu zamknięcia, Paradox może także usunąć "stare treści, które gromadzimy w naszych archiwach", gra, chociaż to, co i ile będzie zależeć od ilości pracy wymaganej, aby to się stało.
To niefortunny wniosek, ponieważ Magicka: Wizard Wars pokazała prawdziwą obietnicę. Jednak ten potencjał nigdy nie przełożył się na duże liczby: wykresy Steam pokazują, że średnia liczba graczy nie wzrosła o ponad 200 od października zeszłego roku, a w czerwcu 2014 r. Zerwano tylko cztery liczby.
"W końcu wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy pracowali nad projektem, dla was, dla fanów" - napisał Paradox. "Pasja i opinie od Ciebie przez cały rozwój gry były niesamowite!"