gry dawno temu w trawe: 5

Zabawa z Dawno temu w trawie Zabawa z Dawno temu w trawie

Fajna przygoda od twórców Disney Junior już na Ciebie czeka. Wraz z bohaterami dawno temu w trawie b...

Szukaj przedmiotów z Dawno temu w trawie Szukaj przedmiotów z Dawno temu w trawie

Kolejna zabawa na naszym serwisie gdzie zajmiemy się poszukiwaniem przedmiotów które występowały w b...

Nauka kształtów i kolorów zabawa Nauka kształtów i kolorów zabawa

Fajna zabawa w grach dla wszystkich dzieci. Będziemy odkrywali ciekawe kształty i ich kolory. Na dol...

Labirynt w Zoo z ciekawski George Labirynt w Zoo z ciekawski George

Aby przejść do gierki kliknij na skip video. Możemy rozpocząć wspaniałą przygodę jaka na Was czeka. ...

George curious i gwiazdki George curious i gwiazdki

Przenieś się na wspaniała pełną przygód wyspę z darmowymi grami online. Na niej właśnie z postacią z...

« poprzednia 1 następna »

gry dawno temu w trawe

Trochę powiemy Wam o historii tego filmu na podstawie którego powstała właśnie taka gierka dla dzieci. Film jest luźno inspirowany bajką "Mrówka i konik polny" oraz klasycznym filmem Samurai Siedem samurajów, jest to drugi film Pixara i opowiada historię wyrzutka wynalazcy o imieniu Flik (Dave Foley), który rekrutuje grupę błędów cyrkowych, które myli dla wojowników, gdy jego kolonia jest zagrożona przez grupę koników polnych. Każdego roku oczekuje się, że kolonia mrówek zbierze żywność dla grupowej grupy chciwych pasikoników. Jedna mrówka, Flik, ​​jest wynalazcą, którego dzieła zwykle wyrządzają więcej szkody niż pożytku. Podczas wypróbowywania mechanicznego kombajnu, on upuszcza swoją maszynę i na autopilocie, puka stertę jedzenia do strumienia tuż przed przybyciem pasikoników. Ich przywódca, Hopper, daje mrówkom przez resztę sezonu, aby zasłużyć na to, co są winni, ale zamawia podwójną rację żywnościową po tym, jak Flik podda mu się w obronie najmłodszej córki królowej Dot, która wtedy nie może latać, ze względu na zbyt małe skrzydła. Flik jest upominany przez królewską radę kolonii. Kiedy Flik sugeruje, że próbuje zrekrutować jakieś "wojownicze robale", by walczyć ze szarańczami, księżniczka Atta (starsza siostra Dot i ewentualna następczyni Królowej) pozwala mu to zrobić, ale tylko po to, by trzymać go z dala.

Docierając do "miasta" owadów (właściwie kupy śmieci), Flik natrafia na grupę bezrobotnych cyrkowych robali, których ostatni spektakl właśnie zakończył się katastrofą. Zagrażają im [Fly Brother | grupa much] za nie płacenie, a nawet Dim wielki chrząszcz jest przestraszony przez może nawet większą muchę, Thud i Dim wagi uderzają w beczkę, powodując chaos; Błędnie je pomija dla wojowników, których potrzebuje. Jednocześnie uważają go za łowcę talentów, który chce zarezerwować swój występ. Wracają do kolonii, ku zaskoczeniu Atty, i natychmiast zostają powitani jako bohaterowie, którzy mogą zakończyć zagrożenie pasikonikami. Atta wkrótce staje się podejrzany po usłyszeniu rozmowy, w której zarówno Flik jak i trupa zdają sobie sprawę z popełnionych błędów. Jednak po zebraniu się razem, by uratować Dot od głodnego ptaka, zaczyna myśleć, że trupa może być w stanie zatrzymać koniki polne. Ona także zaczyna się zakochiwać w Flik i uczucie jest wzajemne.

W kryjówce gangu konika polnego brat Hoppera, Molt, sugeruje, że nie wracają, ponieważ mają zgromadzoną więcej żywności, a pogoda wkrótce się pogorszy. Hopper przypomina mu i gangowi, że jeśli nie utrzymają mrówek żyjących w strachu, mrówki mogą wykorzystać ich wyższą liczbę ("setka do jednego", jak szacuje), aby wyprowadzić koniki polne z kolonii na dobre. Banda wyrusza na wyspę, by odebrać należne im pieniądze. Kiedy Flik odkrywa, że ​​Hopper boi się ptaków (z powodu tego, że prawie został zjedzony przed rokiem), proponuje, by kolonia zbudowała model ptaka, który go odstraszył (plan jest przedstawiony przez robaki cyrkowe, wierzy więc królewska rada "wojownicy" wpadli na ten pomysł). Mrówki wstrzymywały pracę związaną z gromadzeniem żywności, aby zrealizować ten projekt. Po skończeniu i umieszczeniu ptaka na drzewie wyspy, przyjeżdża cyrk arcydzieł P. T. Flea, szukając zaginionych wykonawców i odsłaniając prawdę. Kolonia wpadła w furię, że budowa ptaka okazała się stratą czasu. Zdenerwowany podstępem Flika, Atta rozkazuje mu zesłać z kolonii, podczas gdy inne mrówki chowają ptaka, by udawać, że nigdy się nie wydarzyły i pędzą, by zebrać wszystko, co tylko mogą dla Hoppera. Nie są w stanie spełnić podwójnej kwoty, którą ustanowił, a kiedy gang przybywa, Hopper przejmuje mrowisko i zmusza mrówki, by przyniosły mu jedzenie na wyspie. Kropka podsłuchuje plany gangów, by zabić królową, gdy już mają wszystkie jedzenie, a po splątaniu z szalonym asystentem Hoppera, Thumperem, wyskakuje jej skrzydła i łapie Flika i trupę. Przekonuje ich, by wrócili i wprowadzili w życie plan ptaków, z pomocą niej i innych młodych mrówek, nazywanych Blu

Kategorie