Jeżeli lubisz jeździć na deskorolkach i brać udział w przeróżnych zawodach, to mamy dla Ciebie gry online. To tutaj będziecie mieli możliwość ćwiczenia w wykonywaniu trików na niej. Będziemy mieli do dyspozycji przeróżne tereny na których możemy jeździć i zdobywać punkty. Wszystko zależy od trudności ewolucji jakie będziemy wykonywać w takich grach. Możemy także pokolorować obrazki z nimi czy też ścigać się z przeciwnikami na torach.Był czas, kiedy słynny pro-skateboarder Tony Hawk pomyślał, że gra wideo, która spopularyzowała skateboarding dla wielu graczy i pomogła mu nadać mu niemalże domowe imię, była martwa.
Był czas, kiedy słynny pro-skateboarder Tony Hawk pomyślał, że gra wideo, która spopularyzowała skateboarding dla wielu graczy i pomogła mu nadać mu niemalże domowe imię, była martwa.
"Tak, myślałem, że to jest określona możliwość" - powiedział Hawk w wywiadzie dla Polygona. "Ale jednocześnie czułem, że moglibyśmy przejrzeć nasze pierwsze gry i wprowadzić je w nową architekturę i nową technologię tego, co jest teraz dostępne. Czułem, że nadszedł czas i naprawdę popchnąłem Activision w ten sposób.
Rezultatem jest Pro Skater HD Tony Hawk, dwunasty w długowiecznej serii i reedycja high-definition niektórych klasycznych poziomów i projektów poprzednich gier. Przygotowany na wydanie w sieci Playstation Network i Xbox Live Arcade jeszcze w tym miesiącu, gra przywraca franczyzę z powrotem do korzeni, rozbierając ruchy, aby zmusić graczy do skupienia się na klasycznym trio tricków, grindów i podręczników w swoich kombinacjach.
Hawk powiedział, że przez prawie cztery lata naciskał na Activision, by zrobić taką grę, jego nadzieją było wydobyć to między 2007 r. Tony Hawk's Proving Ground, a grą, która znacząco zniszczyła franczyzę.
Tony Hawk; Przejedź w 2009 r. Obietnicą ożywienia marki, wprowadzając urządzenie peryferyjne z plastikową tablicą do wykrywania ruchu, na którym gracze grali. Reakcja była przeważnie zła, a wyniki gry w latach 40. w metakrydzie.
Hawk powiedział, że wie, że słabe odbiór gry jest wystarczająco silny, by wpłynąć nie tylko na grę, ale także na jego markę.
"Tak, ale musieliśmy spróbować czegoś nowego", powiedział. "Zdecydowanie - całość - nie tylko franczyza, ale ogólnie gry skate'owe, zostały rozbite w tym momencie, więc chciałem spróbować czegoś nowego, i wiesz, że urządzenia peryferyjne były wtedy bardzo duże i czułem, że tak było. Coś, co moglibyśmy zrobić, ale byliśmy w tak trudnym momencie, że było zbyt pochopnie. "