W jednym miejscu wszystkie Diddl się znalazły, jest to komiksowa postać, która została stworzona w Niemczech. Wymyślił ją znany grafik, którym jest: Thomasa Goletza. Postać ta charakteryzuje się, że ma duże spodnie na szelkach oraz wielkie stopu i uszy. Postać ta powstała w 1990 roku. Na początku miał to być kangur lecz jak widać została jako myszka. Postać ta jest znakiem towarowym, który został zastrzeżony przez firmę: Depesche Vertrieb GmbH & Co. KG z Geesthacht, z tej serii są następujące postacie z tłumaczeniem na polski: Diddlina (mysz), Pimboli (miś), Ackaturbo (ptak), Merksmire (mol książkowy), Mimihopps (królik), Friedl, Fratt i Fritt (żaby), Vanillivi (owca), Wollywell (owca), Galupy (koń), Bibombl (pies), Profesor Blubberpeng (mysz), Milimits (kot)oraz Tiplitaps (żółw). Baw się dobrze wybierając jedną z postaci z teh gierki. W dniu 24 sierpnia 1990 Goletz zwrócił pierwszy szkic „Kinder” w tamtym czasie jeszcze jako kangura. Z kangura jest mysz skoki z dużymi uszami i ogromnymi stopami potem ewoluowały w późniejszych szkiców. Kinder-mysz nie jest komiks charakter w ścisłym tego słowa znaczeniu, ponieważ nie mieli w komiksy, książki i komiksy swoich pierwszych występach, ale produkt, który został wymyślony wyłącznie do sprzedaży towarów. Po raz pierwszy pojawił się w styczniu 1991 roku w 48-częściowej serii pocztówek . Karty zostały ostatecznie pożądane przedmioty kolekcjonerskie, więc odpowiedziała w 1992 telegramie do wysięgnika i przyniósł pierwszy pluszowa zabawka Kinder. Pierwsze arkusze blokowe Diddl zostały wyprodukowane w 1994 i rozpuszczono w dzieci jak u dorosłych, w niektórych przypadkach także zbiór i wymiany gorączki. Później następuje innych produktów, takich jak torby szkolne, kalendarze, koszulki, blachy, materiały piśmienne, kubki i szklanki.
Spółka dystrybucyjna depesza założony w 1985 roku przeniósł się z trzech pracowników z Hamburga do Geesthacht, zatrudniony w 2014 około 350 pracowników, z czego 220 są w Geesthacht, i miał obroty w wysokości setek milionów. Ponadto miesięcznik (Diddls szmata) w nakładzie 340.000 egzemplarzy w trzech językach zostanie opublikowany (niemiecki, francuski i holenderski) towarzyszący że był osiągalny tylko Subskrypcja do wysyłki lub dystrybutora produktów Kinder 2004 do 2009 r. Od 2009 roku jest ponownie dostępna w kioskach.
Nazwy drugiej wymyślone przez lata przez figur Thomas Goletz, takich jak mysz Diddlina, Diddls przyjaciel, Miś Pimboli, Zając Mimihopps, w Wollywell owiec i Vanillivi, Raven Ackaturbo, koń Galupy, Merksmir, Bibombl, profesora Diddldaddl Blubberpeng, Hampfdiddl Bogart, Milimits, Tiplitaps, żaba Brothers Simsaly, Diddluigi, Dimmdann, Lalunaly i Lolli Miłość Niedźwiedź odwołać się do młodej grupy docelowej. Limitowane edycje sprawiły, że produkty stały się popularnym zbiorem i przedmiotem wymiany.
2014, spółka dystrybucyjna depesza ogłosiła, że kończy produkcję produktów Kinder roku. Prawa wróciły do autora Thomasa Goletza. Dział sprzedaży i marketingu Kiddinx Media działał od tego czasu jako agencja licencjonująca. Na został magazyn Diddls szmata, które jest wydawane przez Verlag Blue Ocean Entertainment nie zostaną naruszone.
W 2016 roku Thomas Goletz wraz z Kiddinx Mediów postanowił ponownie wystawić produkty Diddl pod marką Kinder zawsze. Jako producent i sprzedawca United Labels AG może zostać wygrana. Elfy Service GmbH, spółką zależną United Labels AG, działa od listopada 2016 roku oficjalnym sklepie internetowym produktów Kinder. Z okazji powrotu zostało utworzone konto Instagram +2.017-cie