Jeżeli szukacie gry dla 2 latka to mamy dla Was takie gierki. Oczywiście są one dopasowane do wieku Waszego dziecka jak i też całkowicie bezpieczne. Mamy gry dla dwu latka zarówno dla dziewczynek jak i chłopców. Macie do wyboru szeroki wachlarz specjalnie przygotowanych gierek, które na pewno Wam się spodobają i z chęcią będziecie w nie grali oczywiście za darmo. W jednym miejscu znajdziemy bardzo dużo świetnej rozrywki. Jeżeli chodzi o chłopców to dla 2 latków polecamy samochody, różne auta wyścigowe jak również zabawy z diego. Dla dziewczyn standardowo gry z gotowaniem, na farmie i inne do pobrania na telefon. W te wszystkie gierki bez logowania w internecie pogracie właśnie tutaj na Waszym komputerze z opcja grania na klawiaturze jak również samą myszką komputerową. Część z nich ma opcję do pogrania na tablet oraz są o charakterze edukacyjnym. Oczywiście 2,5 latki i starsze także mogą spędzić czas na tym dziale. Polecamy rodziców do pomocy przy niektórych gierkach online dla 2 latków jakie oferuje nasz serwis. Na pewno będzie z Wami im trochę łatwiej grać.
gry „edutainment” mają reputację narażania ciężko na „-tainment” Podstawiając zabawy dla skrywaną lekcji szkolnych. Choć klasyki jak Carmen Sandiego pamięta dobrze, 90. przyniósł mnóstwo dziecięcych gier z innym wirowania: zamiast wokół programów nauczania w klasie, praca na celu uczyć sposobów myślenia i uczenia się, wprowadzając Wcześniej niewidoczne wyzwania projektowanie i rozwój , Dwa znaczące przykłady to punkt Humongous Entertainment i kliknij tytułów przygodowych, a później zabił Lego tematyce gier obejmujące wiele gatunków. Współzałożycielem Ron Gilbert (Monkey Islandii sławy), Humongous miał kilka serii skierowanej do różnych przedziałów wiekowych, obejmujących Putt-Putt, Freddi ryby, Spy Fox. Lego Island, w piaskownicy na otwartym świecie, starała się zaoferować ceglaną grupę dań w całkowicie trójwymiarowym środowisku. Choć jego pudełko chwalono postaciami, pojazdami i pizzą, programiści pracowali nad tym, by mieć tak wysoką wartość edukacyjną.
Każda z odtwarzanych postaci Lego Island Działania policjanta Nicka cegła koncentrowała się wokół krytycznego myślenia i dochodzenia, podczas żonglerki i tańca Właściciel pizzerii Papa Brickolini zachęcał więcej kinestetycznych uczenia się i interakcji. „W szkole, było kilka osób, jak ja, którzy byli naprawdę nudzi Gdy został przedstawiony tylko werbalnie” mówi Wes Jenkins, dyrektor kreatywny Lego Islandii. "Uczę się lepiej wizualnie". Ta swoboda odkrywania nowych sposobów uczenia się o tym, co dzieje się w innych tytułach i jest dziś rzadko spotykana w grach dla dzieci.
Deweloperzy zachowali ostrożność, uważając na swoich odbiorców. Złożone słowa i zwroty można pomylić z opanowaniem języka. Jednak podlewanie gry może sprawić, że będzie ona bardziej dostępna, ale zraziłaby kogokolwiek innego. Rozwiązanie Humongousa wymagało znacznej interaktywności. W każdym obszarze, prawie każdy kamień, chmura i kwiat, co klikalne, wywołując słodkie animacje lub dowcip od bohaterów. „Można odkrywać grę na wiele godzin bez wiedząc, co rzecz narracji”, mówi Mike Paganini, który pracował jako projektant i sztuki ołowiu w Humongous Entertainment. Te małe kąski zajęły sporo czasu i wysiłku, ale pozwoliły po prostu cieszyć się szturchaniem i szturchaniem świata.
Choć Humongous angepasst ugruntowanym wskaż i kliknij przygoda gatunek, aby dopasować swoją publiczność, Lego Islandii który zbudowany od podstaw dla dzieci. Prezentuje środowisko do eksploracji i interakcji z ukierunkowanym doświadczeniem. "Możesz po prostu stać w jednym miejscu i wszystkie inne postacie podchodzą do ciebie" - mówi Jenkins. "Jeśli chcesz po prostu chodzić, jeśli chcesz tylko grać w gry ... Chcieliśmy po prostu stworzyć świat Lego". Wędrowcy wyspiarze, gra zapewniała różne poziomy głębokości. Legislatura, która ma wiele metod interakcji pomiędzy postaciami gry, Lego Island.
"To praca z miłości" - mówi Paganini. "Każdy dbał o produkt, wszyscy byli zainteresowani tym, co robili inni. Nierzadko zdarzało się, że mówisz: "Hej, nad czym pracujesz?" I jest naprawdę zainteresowany. "
Ze względu na niemowlęctwo gatunku, Humongous miał swobodę eksperymentowania. Chociaż przygody typu "wskaż i kliknij" były powszechne, niewiele było, jeśli w ogóle, było skierowanych do małych dzieci. Ta wolność, w połączeniu z pasjami twórców, ożywiła zespół. "Jako twórca gier mógł to być złoty wiek" - mówi Paganini.
Niestety nie mogło to trwać długo. Liczba platform zwiększa się dramatycznie. Skala ta wyprzedziła to, co zwykle otrzymują młodzi gracze. "Dla mnie analogią jest to, że Humongous motion pictures, a dziecięce gry to programy telewizyjne. 10, 12, 20 godzin ", mówi Paganini. Utrzymywanie wysokiej gęstości punktów kliknięcia i dodatkowych ciekawostek przez fabułę długości cech nie było proste. "Myślę, że oczekiwana długość życia w grze dla dzieci wynosi teraz około dwóch lub trzech godzin. Matematyka nie sumują się. „Te dni, z wszechobecności urządzeń mobilnych, prostota sklepów z aplikacjami, a także udoskonalenie gier casual zostały poddane, jest znacznie mniej miejsca do eksploracji. Choć Humongous co nie jest w stanie dostosować się, Lego przygotowała szeroki wachlarz tytułów i ostatecznie zajęła się lekkim tie-iny do popularnych serii: takie jak Batman i Władcy Pierścieni.