Czeka tutaj na Was ciekawy zbiór gier w dopasowanie. Mamy nadzieję, że gry jakie dodaliśmy do tego działu przypadły Wam do gustu i mile grając w nie spędzacie swój wolny czas. Będziemy musieli łączyć przeróżne przedmioty jak i też kolory czy imiona. Przy niektórych tego rodzaju grach musimy się dłużej zastanowić inne natomiast są banalne. Dla każdego graczy coś znajdziemy i dopasujemy do niego wieku poziom trudności. Gier z każdym dniem tutaj będzie przybywać abyście się nie nudzili. Dział przeznaczony dla dziewczyn i chłopców bez względu na Wasz wiedz odwiedzajcie nas i grajcie w tego rodzaju gry logiczne związane właśnie z dopasowaniem. Te które Wam się najlepiej podobają dodajcie do ulubionych. Przez co gdy odwiedzicie nas kolejny raz nie musicie już ich szukać tylko będą przypisane od razu do Waszego konta. Spora liczba fragmentów czasu. Te ukryte poziomy są nie tylko piękne, ale także stanowią jedne z najczystszych wyzwań platformowych w grze.
A Nigdy nie traci ostrości na tym, czym jest. Nawet poziom jako zagadka morderstwa rozgrywa się jako platformówka z ukrytą w górę pułapką, skrywaną przez dziwne komediowe skecze, z których kilka rozśmieszyło mnie głośno. Tam, gdzie inne platformówki ulegają pokusie i używają minigry lub jednorazowych mechaniki jednorazowego użytku, Kapelusz w czasie pozostaje wierny sobie i czerpie siłę z tego przekonania.
Jednak maluje konsystencję w inny sposób. Pierwszy świat ustanawia konflikt i pierwotnego antagonistę, który jest aż do wielkiego finału, na przykład. I choć tak samo słabe, światy są rozłączone, z każdym uczuciem prawie jak inna gra zbudowana wokół tych samych mechanicznych haczyków.
I mimo to kamera - wieczna tragedia platformówek 3D, niepokonana nawet przez Nintendo - nie jest tu całkowicie oswojona. Zwykle dobrze się zachowują, może być wiewiórko w ciasnych zakamarkach, szczególnie w wąskich uliczkach Mafii. To nigdy nie jest poważny problem, ale później rozdziały czują się lepiej zaprojektowane w odniesieniu do ograniczeń aparatu.
Są to tylko drobne zastrzeżenia. W najgorszym wypadku A ma tylko dobrą zabawną, pracowitą platformówkę 3D z kilkoma technicznymi zmarszczkami - i rzadko jest najgorsza. To rywal niektórych z największych elementów designu Nintendo i Double-Fine, nawet jeśli nie ma na to ochoty naśladowanie zespołu. Baubles nigdy się nie zestarzeje, bombki nigdy się nie starzeją.