Gry te zostały dopasowane do wieku graczy, nastawione są przede wszystkim na dziewczyny ale również kilka gier przeznaczona jest tutaj dla chłopców. Grajcie wszyscy w gry flirtowanie online. Będziemy mieli możliwość całowania się z dziewczynami oraz chłopakami. Jeżeli lubisz i gustujesz w takich gierkach to ten dział z pewnością przypadnie Ci do gustu i nie będziecie się nudzić nawet przez chwilę. Wspaniała zabawa dla niej i dla niego jest gotowa, co kilka dni nowe zabawy dla Was na naszej stronie. Divinity: Pierwszym wyzwaniem Original Sin 2 jest bezpieczne, a przynajmniej skuteczne wejście i wyjście z obozu jenieckiego Fort Joy. Być może zauważyłeś, że istnieje sporo sposobów na złamanie tego konkretnego jaja. Oto każdy sposób na wejście, a co ważniejsze, na wycofanie się z Fort Joy. Możesz mieszać i dopasowywać do zawartości twojego serca lub zbierać wszystkie questy po drodze, jeśli chcesz. Istnieje kilka sposobów na ucieczkę, w taki czy inny sposób, aby wdać się w bójkę.
Aby to ułatwić, rozmawialiśmy o problemie i wynikach każdej odpowiedniej linii zadań, więc na wczesnej fazie gry czeka nas spoiler.
Ojciec Magara Yarrowa zaginął i może połączyć się z kluczem Yarrowa do fortu. Albo porozmawiaj z Yarrow na północnej ścianie poszukiwania ojca, Migo, na południowo-wschodniej plaży. Migo jest w połowie drogi z głowy i chce cię zgarnąć na pół, kiedy go znajdziesz. Kwiat Yarrow. Na szczęście kwiaty krwawnika są na całej wyspie (są purpurowe i znaleźliśmy jednego blisko człowieka z trumną). Daj mu, aby przypomniał mu o swojej Krwawej Dziewczynie, a on da ci swój pierścionek. Przedstaw pierścionek Yarrow jako dowód, że jej mąż wciąż żyje, idź za nią do rodzinnego zjazdu, a ona da ci klucz, który pomoże ci uciec, gdy tylko skończysz. Jedyny problem polega na tym, że klucz udaje się na wybieg na południu kraju na wybiegu, którego drabina jest podpierana poza twój zasięg. Aby użyć Klucza Magistra, musisz teleportować się na wybieg za pomocą Teleportation Gloves.
W Dziwacznej Jaskini na południowej plaży jest mała grupa elfów, którzy zrobili coś w rodzaju schronienia przed Griffem i jego łobuzami. Dzieci bawiące się w chowanego po stronie mogą odkryć ukryte przejście, jeśli z nimi porozmawiasz. Z wystarczająco dużą ilością Wits możesz odkryć to samemu bez ich pomocy. Będziesz potrzebował łopaty, a znajdziesz się poza slumsami Fort Joy (gdzie pierwszy raz zbliżasz się od plaży), gdzie jest bedrol. W dole włazu znajduje się długi nieumarły szkielet o imieniu Lord Withermore. W piwnicy Fort Joy wyjawi ukrytą drogę do lochów. W pomniku na punkcie drogi przy wejściu do obozu. Jeśli wejdziesz do środka, znajdziesz inny punkt orientacyjny i wejście do lochów. Zamknięte drzwi blokują ci drogę.
Stamtąd znajdziesz zamknięte drzwi na niektórych schodach. Musisz albo wybrać zamek, albo wdać się w bójkę. Zauważ, że klucz nie spada z jednego z magisterów - siedzi na stołku, z którym walczysz.