Polecamy dla wszystkich graczy wyjątkowe gry gold miner w których naszym zadaniem w tego rodzaju grach będzie łapanie złota w wielu grach tego rodzaju. Będą łatwe jak i trudniejsze wersje tej gry jak multiplayer, vegas, holiday czy też dla 2 graczy. Obecnie wiele takich gierek powstaje na całym świecie. Wzorowane są one na starych produkcjach, które mają już trochę lat. Wszystko łączy to samo za pomocą specjalnego chwytaka jest wydobywane złoto. Pod ziemią znajdują się bryłki złota większe i te mniejsze. Musimy je wydobyć jak najszybciej aby się zmieścić w określonym czasie. Jednak prócz złota są przeszkody jak nic nie warte kamienie, które jak tylko złapiemy nie możemy już ich puścić i tracimy tylko czas zanim je wciągniemy do góry. Górnik wydobywa złoto ze specjalnego kopalnianego wózka. W zależności od wersji można się nim poruszać w lewo lub w prawo w innych wersjach nie ma takich opcji, a jedyne czym poruszamy to specjalnie skonstruowanym chwytakiem. Aby przejść dalej musimy w określonym czasie uzbierać określoną ilość złota. To zadanie nie należy do łatwych. Zresztą się przekonaj o tym sam i przetestuj trochę. Przygody pozwalają nam rzucić okiem na potencjał Nieskończonego Lasu. W mojej recenzji WWE 2K18 na innych platformach mam przeważnie pozytywne doświadczenia z grą cicho-zapaśniczą, ale także krytykowałem ją za najważniejszą pracę po WWE 2K17, a szczególnie za niezadowolenie MyCareer i Tryby wszechświata. Dałem mu 7,0, na dobry. Niestety, wersja przełącznika WWE 2K18 jest niespójna, błędna, a nawet jeśli zapasy były tak silne, jak Mark Henry, nadal nie uratowałaby tego, co jest jednym z najgorszych portów w bibliotece Switcha.
Niedługo zostanie wydany, jest już prawie pusty, jest prawie pusty, jest prawie pusty, to nie tak, to nie jest zauważalne na początku, zwłaszcza pochodzące z innych wersji, ale szybko go użyłem. Duży problem z wersją WWE 2K18 na przełączniku ulega obniżeniu, a po cichu działa niezwykle.
Za każdym razem, gdy w meczu są więcej niż dwa znaki, szybkość klatek spowalnia do prawie niemożliwego do przejścia indeksowania. Im więcej postaci dodasz, tym gorsze staje się spowolnienie. To sprawia, że typy meczów, takie jak Komnata Eliminacji, Piekło w komórce, a Drabina pasuje do absolutnego zadania, aby się przedostać. Mecze ośmiu osób zostały całkowicie usunięte, z oczywistych powodów.
Spowolnienie nawet niszczy wejścia. Każde wejście zapaśnika na pół prędkości, podczas gdy jego muzyka gra normalnie, co prowadzi do niezręcznych momentów, w których akcje są całkowicie niezsynchronizowane, co sprawia, że sekwencje trwają dwa razy dłużej, niż powinny.
Oprócz problemów z wydajnością można dodać trzaskanie dźwięku, gdy tłum robi głośne i jeszcze więcej błędów niż kiedykolwiek wcześniej. Michael Cole lub Corey Graves o komentarzu chcą zacząć mówić o zapaśniku nagle przerwać, zanim skończą się myśli. Istnieje ogólna farba lakieru, która przenika każdy aspekt.
WWE 2K18 to co najmniej mecze 1-na-1 są w porządku, w przeważającej części - choć bijatyki zza kulis zabiorą Cię do spowolnienia miasta, jeśli kiedykolwiek pójdziesz na podzielony ekran To nie jest tak duża liczba, jak to możliwe, lub można zagrać przynajmniej potrójne zagrożenie lub śmiertelne mecze w cztery strony.