Tylko u nas codziennie nowe gry z kategorii górnik. Zabawy w ogon naprawdę nie precyzują. Kiedy na przykład zamawiasz jednostki do ataku, automatycznie wybierzesz najbliższego wroga lub strukturę. Czasami jesteś mniej dowódcą niż flarą. A jeśli, na przykład, chcesz podzielić swoje dalekosiężne fretki artylerii na dwie grupy, aby mogły atakować z dwóch różnych stron, nie masz szczęścia. Możesz wybrać tylko wszystkie swoje jednostki lub wszystkie typy jednostek.
Jest to rozczarowujące, gdy nie można wyciągnąć czegoś tak prostego, ale w uczciwości rzadko się pojawia. Szeroka gama jednostek oznacza, że nadal istnieje wiele zdrowych rozsądków, które można zastosować, a jeszcze więcej w trybie współpracy. Na przykład podczas ataku na bazę możesz zacząć od znalezienia swoich fretek w zasięgu, aby wyjąć obronę; następnie wysyłaj piechotę, może odważne, ale kruche wiewiórki, a może ukradkowe kameleony, aby wyjąć jednostki przeciwlotnicze; i wreszcie możesz przynieść jakieś śmiercionośne sowy, wspierane przez gołębie leczące. Większość jednostek ma tylko jedną zdolność, ale także bardzo jasno definiuje role.
Wyzwanie polega na tym, aby utrzymać wszystkich swoich futrzastych żołnierzy wśród tych często brudnych odpadków, upewniając się, że są we właściwej pozycji i nie muszą się wycofywać, i, oczywiście, upewniając się, że masz odpowiednie narzędzia do pracy, od żab kamikaze do knurów dzierżących miotacze ognia. Potem pojawia się dodatkowa zmarszczka, by utrzymać przy życiu swojego pacyfistycznego generała. Mają dużo zdrowia, ale z ostrym atakiem, który gwałtownie spada. Sprawia, że każda bitwa jest ekscytująca i kinetyczna, zmuszając Cię do dalszego przemieszczania się, ciągle zmieniając cele.
W bitwie jest tylko jeden problem: jedzenie. Każdy budynek i jednostka kosztuje żywność, a ostatecznie jest katalizatorem tej całej rewolucji. Istnieje niewiele, jeśli w ogóle, innych gier strategicznych w czasie rzeczywistym, które są napędzane przez pojedynczy zasób. Nawet w bitwach opartych na celach, żywność pozostaje królem, a kontrolowanie jej jest kluczem do zwycięstwa.
Żywność dostarczają gristmills, wokół których farmy mogą być budowane, a następnie przetwarzane przez hodowców trzody chlewnej. Ale zarówno gristmills, jak i farmy są podatne na atak i przejęcie wroga, a każde pole dość szybko staje się odłogiem. Istnieje więc twardy limit ilości żywności, która może zostać wygenerowana, i jest szybko osiągalny. Mając to na uwadze, głodzenie przeciwnika jest nie tylko realną strategią, ale kluczową. Kiedy zabraknie im jedzenia, są gotowi, chyba że uda im się uciec przed szczękami śmierci w ostatniej chwili na jeden z waszych stożków.
Nie tylko pasuje to przyjemnie i energicznie - rzadko trwa ponad dziesięć minut - zapewniając alternatywną ścieżkę do zwycięstwa, jest sprytnie przywiązany do tematów Zęby i Ogona, a także symuluje prawdziwy niepokój w czasie wojny. Głód jest tak samo poważny jak pocisk. Nowością jest to, że programista zamienia zasób w coś, co nie ogranicza tylko produkcji.
Powieść podsumowuje całe Zęby i Ogon, raczej skutecznie. Jest mało prawdopodobne, aby odciągnąć wiele od wybranego tradycyjnego RTS, ale nie musi. Dzięki szybkim bitwom, niskiej barierze na wejście i kanapy lub spółdzielni internetowej, jest to coś, co dobrze jest podnosić i grać z kaprysu.