Gry Halołin to pełne niebezpiecznych, ale i pozytywnych emocji gry. Pomimo nudnej sztucznej inteligencji, misje Heat Signature i bitwa nadająca się do użytku są przyjemne z powodu oszałamiającej różnorodności narzędzi, z których możesz korzystać. Oczywiście, szturmowanie statku tylko jednym kluczem jest zabawne raz lub dwa razy, ale uwielbiam używać Subversion, aby obrócić przeciwnikom tarcze przeciwników, tak aby pociski były odbijane od wewnątrz zamiast od zewnątrz. Widzenie strażnika zamordowanego przez jego własny strzał z broni palnej, gdy odbija się w jego tarczy, jest zabawne.
Teleporty to kolejny świetny gadżet, z którego często korzystam. Swapperzy mogą pozwolić mi zamienić się miejscami ze strażnikiem, podczas gdy odwiedzający pozwalają mi przeskoczyć do jednego pomieszczenia na dwie sekundy, po czym odskakuję. Za pomocą tych narzędzi możesz również uzyskać całkiem kreatywne efekty, takie jak czas, w którym Gość przeprowadził teleportację poza kadłubem statku, a następnie Swapper, aby zamienić miejscami mój cel zabójstwa.
Tarcze Stealth, elektronika wyłączająca Crash Beams, niszczące ładunki z pogwałceniem pokoju - lista jest długa. Każdy z tych przedmiotów można znaleźć w łupach na statku, ale gdy odblokujesz odpowiednią stację, będą one zawsze dostępne do zakupu. Różne stacje mogą również odblokowywać warianty z większym wykorzystaniem, większym zasięgiem lub ładowalną amunicją. A ponieważ galaktyka jest losowo generowana, to, do którego narzędzia będziesz mieć dostęp, jest również losowe.
Moim jedynym poważnym zarzutem jest to, że Heat Signature w oczywisty sposób przesuwa granice GameMakera. Spowolnienia zdarzają się co jakiś czas i doświadczyłem kilku awarii na pulpicie. Ponieważ misje trwają zwykle tylko kilka minut, nigdy nie czułem, że straciłem zbyt duży postęp. Wciąż jest to frustrujące.
Gdy zaczniesz odblokowywać najpotężniejsze gadżety, grozi im zastraszanie, które początkowo stanowią niektóre misje.
I chociaż cieszę się z cyklu wyzwalających stacji, aby odblokować więcej sprzętu, zaczęło się to odczuwać jako grind bez prawdziwej końcówki, na którą czekam. Gdy zaczniesz odblokowywać najpotężniejsze gadżety, zastraszające zagrożenie, które początkowo stanowią niektóre misje, eroduje i dreszczyk zaczyna ginąć. Każda wyzwolona stacja oferuje misje defektorowe, które dodają zabawne wyzwanie, ograniczając gadżety, których możesz użyć. To świetny sposób na poznanie kreatywnych kombinacji, o których wcześniej nie pomyślałem, jak zabić pokój pełen strażników, używając tylko Emergency Shield. Ale ostatecznie czują się jak oderwanie od podstawowej kampanii, która stara się zachęcić po 15 godzinach.
Mimo to te 15 godzin to świetny czas. Heat Signature inspiruje kreatywność poprzez pojawiającą się złożoność, jak każda wielka wciągająca karta SIM. Nie mogę przestać rozmawiać z przyjaciółmi o moich historiach o zepsuciu lub przechwalaniu się moimi błyskami w blasku chwili. Podpis ciepła jest genialny w drażnianiu tych anegdotycznych wątków ze świata proceduralnego.