Jeżeli szukacie w jednym miejscu aby znalazły się gry Hanna Barbera to właśnie u nas je odnajdziesz. Zagrasz razem ze Scooby Doo i innymi bohaterami bajek i seriali. Hanna-Barbera Cartoons, Inc - to studio filmów animowanych, które zostało założone przez Williama hanna oraz Josepha Barbera i to od ich imion powstała cała firma. Produkują oni filmy rysunkowe do dnia dzisiejszego. Gry z ich kreskówek znajdziecie w tym dziale. Jestem w skarbcu bankowym, do pasa w wodzie. To technicznie rzecz biorąc, jest "duchem". Żadne alarmy nie zostały uruchomione. Ale dziura w dachu sugeruje inną historię - jedną z planowania, łagodną rzeź i "och, co się stanie, jeśli to zrobię?". Trzecia misja Death of the Outsider to wyjątkowa inicjatywa, która pokazuje pół-reżyserskie wykonanie Dishonored w najlepszym wydaniu. To niekoniecznie jest moją ulubioną rzeczą w tej samodzielnej ekspansji - do tego dojdziemy - ale gęsta sieć możliwości i tras jest tak dobra, jak wszystko, co znajduje się w Dishonored 2.
Włamanie się do najbezpieczniejszego banku w Karnace to kolejny krok w planie bohatera Billie Lurk, który zabił Outsidera. Lurk, odrzucając jej przybraną tożsamość jako kapitana Straszliwej Wale, spotyka się ze swoim dawnym mentorem i wampirem Daudem. Starzejący się zabójca pozyskuje pomoc Billiego na ostatnią pracę: uderzenie czarnookim bogiem emo w serce Pustki. Tak jak w DLC Dishonoreda, The Knife of Dunwall i Brigmore Witches, Death of the Outsider nie dotyczy Corvo ani Emily (przynajmniej poza tym, że dla umysłu Dauda oni również byli pionkami w grze Outsidera). Ale jest to ważne dla całego świata. To jest epilog.
Natura zadania Billie i sama natura Billie oznaczają, że Death of the Outsider odbiega od standardowego szablonu kampanii "Dishonored". Żeby było jasne, wiele tu jest znajome - to jednak ekspansja. Ale droga Billie do ostatecznego zabójstwa nie obejmuje listy przebojów bogatych szarpnięć. Nie możesz zabić prawie każdego, kogo spotkasz, bez systemu Chaosu, który by cię za to ukarał. Ale w większości twoimi celami są informacje i przedmioty.
Uprawnienia Billie są inne, ponieważ nie są przyznawane za pośrednictwem jednej z ofert Outsider. Raczej są one pobierane bezpośrednio z Pustki. W praktyce oznacza to, że ładują się z biegiem czasu, bez konieczności przeszukiwania fiolek magicznego soku niebieskiego. Twój zakres uprawnień jest bardziej ograniczony niż w poprzednich grach, ale mimo to interesujący. Displace to wariant Blink, z zauważalną różnicą, że możesz umieścić znacznik, a następnie - tak długo, jak masz linię wzroku - wybierz kiedy się do niego teleportować.
Ma to wiele zastosowań, między innymi jako prosta metoda ucieczki, jeśli walka idzie źle. Na przykład kombinuje z Foresight, dzięki czemu Billie może zatrzymać czas i zeskanować pobliską okolicę. Rozglądając się za pomocą Foresight, możesz umieścić znacznik Displace, potencjalnie pozwalający ci teleportować się przez kraty i ogrodzenia. Ale te szczególne przypadki pomijają, Displace jest najczęściej używany do przemieszczania się pomiędzy wysokimi półkami i dotarcia do innych trudno dostępnych obszarów. Jestem trochę rozczarowany tym, jak to jest. Jest to mała rzecz, ale dodatkowe kliknięcie myszy wymagane do dokładnego odkształcenia się w miejscu sprawia, że nadnaturalny ruch wydaje się mniej żwawy i satysfakcjonujący.