Jeżeli chcesz zabawić się w hodowanie to mamy dla Ciebie tutaj kilka ciekawych gier. Wszystkie gry hodowanie są zupełnie darmowe dla graczy. Polecamy te gierki dla dziewczyn, chłopców oraz dla dzieci. Będzie my tutaj zajmować się hodowlą: zwierząt, rybek,koni, roślin i innych rzeczy. Zacznijmy od podstaw. Rez to strzelanka na szyny, pierwotnie wydana w 2002 roku dla Dreamcast i PlayStation 2. Podróżujesz po ustalonej ścieżce na pięciu poziomach wireframe i strzelasz do wszystkiego, co widzisz. Czasami twoi wrogowie rzucają zbędne bonusy: jeden, który ulepsza twoją formę, zapewniając dodatkową ochronę przed atakami wroga, inny, który pozwala ci automatycznie strzelać wszystko na ekranie - przydatne, gdy czujesz się przytłoczony. Na końcu każdego poziomu jest boss.
Jesteś ze mną do tej pory? Dobry. Rez jest próbą przełamania barier zmysłowych - synestetycznego katalizatora, który chce, abyś wizualizował dźwięki i odczucia smakowe. Chodzi o sztukę starożytnych cywilizacji, o ewolucję życia, o pojawienie się sztucznej inteligencji, o jaźni i świadomości. To metafora życia, tak, inspirowana 2001: A Space Odyssey i sztuka Wassily'ego Kandinsky'ego. Możesz oskarżać go o bycie pretensjonalnym, do którego należy oczywista riposta: "Tak, i?"
Każdy poziom otwiera się na najbardziej jałową przestrzeń, z liniami przewijającymi się pod tobą. Zamiast muzyki tło jest dźwiękiem otoczenia. Wkrótce pojawiają się podstawowi wrogowie. Możesz wskazywać wrogów i klikać na nich, aby ich zastrzelić, lub przytrzymać lewy przycisk myszy, aby zablokować kolejkowanie do ośmiu strzałów. Zwolnij, a strzelisz do tych zablokowanych celów. Jesteś ze mną do tej pory? Wrogowie eksplodują w tematyczną ikonografię. Oko Horusa, czyli Lew Babilonu - krótkie błyski wspaniałej barwy zanikają w ciemności. Wyczyść falę, przejdź do następnego podsystemu. Ton otoczenia zyskuje na sile. Linie przewijania przyjmują kontury i definicję.
Nie strzelasz natychmiast. Rez to gra rytmiczna i nie pozwoli, aby rozpaczliwa twoja prośba o przetrwanie zepsuła to. Strzały są kwantowane do rytmu muzyki tego poziomu, odpalane w rytmiczne wzory, które często towarzyszą beatowi. To zmienia tempo i cel walki. Nie chodzi tylko o zabijanie - nowe elementy sterujące myszą sprawiają, że jest to dość trywialne - ale także gra z muzyką. Chodzi o to, aby chronić się przed nadchodzącym ogniem, ale także tworzyć riffy za pomocą łańcuchów zabójczych zabójstw. To część wyzwania, część jamowa.
Możesz oskarżać go o bycie pretensjonalnym, do którego należy oczywista riposta: "Tak, i?"
Gdy poruszasz się głębiej, linie ewoluują w drogi otoczone skomplikowaną architekturą, a muzyka buduje i zyskuje nowe warstwy. Mój drugi ulubiony poziom, Obszar 4, rozpoczyna się od pojedynczego, napędzającego bębna rytmu, na którym dodaje się więcej perkusji w miarę postępów. Buduje intensywność aż do siódmej warstwy, gdy całość przesuwa się i przechodzi w jeden syntetyzowany riff. A potem znowu się buduje, ciągle rośnie, dopóki nie walczysz z bossem wykonanym z kostek w kształcie biegnącego człowieka, ustawionego na gitarowe szczeliny nad pierwotnymi bębnami i syntezowanym głosem krzyczącym "ROCK IS SPONGE".
Mój ulubiony poziom, Area 5, to wiersz o ewolucji osadzony w Strachu Adama Freelanda - pięknej pieśni, która przenosi się z ambientowych pejzaży dźwiękowych, by rozbić bębny, do doskonale wykorzystanej próbki kalifornijskiej duszy Marleny Shaw. Dużo myślałem o tej grze wideo przez ostatnie 15 lat.
Ta wersja komputera, nazwana Rez Infinite, zawiera wszystkie uaktualnienia i opcje, które chcesz mieć na nowoczesnym porcie PC, a także zapewnia obsługę VR. Testowałem na HTC Vive i jestem zawiedziony, gdy mówię, że Rez rzeczywistość wirtualna nie robi tego dla mnie. Nie ma większego poczucia zanurzenia - bycia w tym żywiołowym, wysublimowanym doświadczeniu. Zamiast tego była płaskość, tak jak grałem na ogromnym monitorze wielkości pokoju. Ale Rez Infinite ma również nowy poziom, nazwany Area X. Jest to Rez dla VR, z pełną swobodą ruchów i nowym stylem wizualnym. Odtwarzany z VR, znalazłem zdolność do poruszania czegoś z rozproszenia. Ale w rzeczywistości wirtualnej, ze śledzeniem głowy, wydawało się zupełnie naturalne. Prawdziwym rozczarowaniem jest to, że istnieje tylko jeden nowy poziom. W obecnej formie jest to doskonały dowód koncepcji.
Jeśli chcesz być redukcyjny, Rez jest prostą strzelanką z zaledwie kilkoma poziomami. Ale jeśli chcesz być redukcyjny, Rez prawdopodobnie nie jest dla ciebie. Zaakceptuj jego wielkie idee i wyjątkowy cel, i to jak nic innego, w co grałeś. To, co Rez wciąż wydaje się niezwykłe, ale tylko wtedy, gdy jesteś przygotowany na to w połowie drogi do naszej farmy gdzie hodowanie to nasz główny cel przeróżnych zwierząt jak świnki i czy koniki lub krowy i wiele innych kurki, kaczki.