Kulki
Prosta gra zręcznościowa przez Króla. W przeciwieństwie do jego poprzedników, partia może zostać rozegrana nie tylko w przeglądarce, lecz także na Facebook i urządzeniach bezprzewodowych. Historia kolejny raz naciski na Stellę czarownica, której zadanie ma obronić cudowny świat przed złym kotem zadzwoniła do Wilbura. Antagonista porywa królową elfów i zamyka w więzieniu dobre duchy i przyjazne sowy. Gameplay w Bubble Witch 3 Saga wciąż skupia na strzelaniu z kolorowych pęcherzyków przy zawieszając w górnej części komisji. Musisz pasować do pęcherzyków takiego samego koloru razem? przez pasowanie do co najmniej trzech z nich, zyskujesz punkty i premie. W kampanii historii, twoje zadanie ma zawieść magiczną barierę stworzoną przez Wilbura. Inne tryby gry obejmują multiplayer tryb i zbierający tryb, w którym grasz do czasu gdy nie rozpędzasz całą komisję. Jest również opcja rozwinąć dom czarownicy, pełny różnych gadżetów. Gra zamieszcza przyjemny cartoonish 2 D ilustracje. Te są dwa głodny dino-mites i mieli pęcherzyk fight'n zabawa z ciasnego? ty i twoi kumple brontozaura, Koleś i Bob, wzrosną do twoich czół w kłopotach pęcherzyka. Doszedłeś do batalionów bitwy łobuzów przez dmuchanie i przekłuwanie miliardy pęcherzyków. To jest szybki bankiet pęcherzyka przez 100 ekranów z beztroski mydliny. Dostać apetyt dla żartu? dmuchanie wtedy dostać '.
# Ogłuszając grafikę arkady wysokiej jakości i dźwięk
# Jeden albo dwa działanie gracza
# 100 ekranów działania
Wyłącznie dla Sony PSP, gra opowiada od nowa klasyczną historię dwóch ludzkich braci uwięzionych w pęcherzyk-dmuchnąć/dmuchać ciał dinozaura przez złą nemezis. Działanie ma miejsce w dwóch Wieżach Rozrywki, więzienie składało się z walcowatych działów, które zakładają poziomy gry. Działanie obraca około trzy ekrany na centralnym wrzecionie gdzie łamigłówki muszą zostać rozwiązane na postęp do następnego poziomu. Tu znajdziesz wszystkie klasyczne elementy Bubble Bobble gameplay - potwory i pęcherzyki, ale czekać, gry właśnie stać się bardziej nieustępliwy! Pęcherzyk Pompon Ewolucja sprawdzi twój intelekt aż twoje reakcje. Cechy:
Nowy układanka gameplay z wyzwaniami trudnymi w odbiorze na każdym poziomie
Zdumiewając grafikę silnik przynoszący Pęcherzykowi Pompon wszechświat do trzech wymiarów
Charaktery zmiany między Kolesiem a Bobem - najkorzystniej spożytkuj umiejętności każdego charakteru!
RPG-like rozwój znaków - Koleś i Bob potężnieją z każdym poziomem
Wielki ambitny multiplayer sposób dla do czterech graczy. Prosta układanka gra akcji, która reprezentuje? mecz-3 'subgenre. To jest ruchomy produkt uboczny jRPG seria Yo-Kai Watch znany z 3 konsol DS. Gra, rozwinięty dla ruchomych peronów, ma innych mechaników niż oryginalna seria. To oferuje prosty, swobodny gameplay że naciski na przenoszenie zbiorów istot żywych tytułowych w takiej drodze aby co najmniej trzy yokai z takiego samego typu są w jednym rządzie. Sukces w robieniu tego przyznaje, że wykonywanie ataków podczas pojedynków z wrogami, na których cała gra jest skupiło. Podczas gry yokai ciągle walczą w okrągłym pojemniku i graczu nie spędza żadnego czasu aby ostrożnie planować jego ruchy jako dobry odruch jest wymagany dla sukcesu. Yo-Kai Wibble wachtowe Drżenie zaofiarowuje się, że kampania historii, w której świat jest podzieliła na niewiele stref. Dochodzenie do każdego z nich wymaga zwyciężania pilnujących wejścia istot żywych. Podczas gry nowy yokais nie są zamknięte na zamek stopniowo i umiejętności z już uzyskać poprawia się.
Pęcherzyki arkada jest grą wideo rozwiniętą przez Williams Electronics i zwolniona w 1982. Gracz używa drążka sterowego by kontrolować pęcherzyk w zlewozmywaku. Przedmiot jest na postęp przez poziomy przez czyszczenie zlewu podczas gdy unikając wrogów. Gra spotkała się z mieszaną recepcją ze strony krytyków.
Z rozwojem John Kotlarik i Python Anghelo poradzili sobie. Kotlarik chciał stworzyć pokojową grę zainspirowany przez Pac-Man. Anghelo przeznaczyło szatę graficzną gry i scenariusz jak również specjalny plastik szafka, która zobaczyła ograniczone wykorzystanie. Pęcherzyki nie został przesłany do jakichkolwiek współczesnych systemów, ale później został zwolniony jako internetowa wersja i na konsolach domowych jako część wyborów arkady. Pęcherzyki gra akcji z układanką jest elementami gdzie gracz panuje nad bohaterem, bańka mydlana, ze zstępującej perspektywy. Przedmiot ma prać chemicznie zlewozmywak o manewrowanie ponad mrówkami, okruchy, i miejsca smaru pochłonąć ich wcześniej oni wpadną w poślizg i uderzyć w otwór odpływowy. Ponieważ pęcherzyk wchłania więcej przedmiotów, to zyskuje na wielkości, ostatecznie nabywając pierwsze oczy a następnie uśmiechające się usta. W tym samym czasie, gąbki i busz czyści wolno przenosić zlew, czyszcząc to na ich własny w konkursie z graczem. Dotykanie któregokolwiek z tych wrogów kosztuje gracza jedno życie chyba że pęcherzyk jest wystarczająco duży, by mieć kompletną twarz. W tym przypadku, wróg zostanie uderzony daleko i pęcherzyk skurczy się. Gąbki i szczotki mogą być wbite do otworu odpływowego dla dodatkowych punktów, eliminując ich z gry. Dwóch innych wrogów w zlewie jest nieruchomymi żyletkami i roaches że wypełznąć z otworu odpływowego. Styczność z ostrzem jest fatalna w skutkach zawsze podczas gdy pęcherzyk bezpiecznie może dotykać płoci tylko podczas gdy niosąc z kulkami w roli głównej. Poziom kończy kiedy wszystko z punkt-instrumentacja na przedmioty wchodzą - którykolwiek przegrał w dół odpływu, wyczyszczony przez gąbka/szczotka, zjedzony przez roaches, albo wchłonięty przez pęcherzyk. W tym momencie, jeśli pęcherzyk jest wystarczająco duży, by mieć kompletną twarz, gracz wyrusza do następnego poziomu; w innym wypadku, jedno życie zgubi się i poziom musi być zagrany jeszcze raz. W dodatku, ilekroć pęcherzyk ma twarz, odpływ macha zielony, dając graczowi szansę by wejść do tego i opuścić następny poziom. Wchodząc do odpływu podczas gdy pęcherzyk jest zbyt niewielkimi kosztami jedno życie.
Gra jest wyposażona w jednouszny dźwięk i grafikę piksela na 19 monitor CRT cala. Początkowe pojęcie zostało poczęte przez Johna Kotlarik, kto dążyć do stworzenia pokojowej gry. Zainspirowany przez Pac-Man, przewidział podobny gameplay w otwartym boisku raczej niż w labirynt. Pyton Anghelo posunęło do przodu pojęcie według tworzenia szaty graficznej i scenariusza. Kotlarik zaprojektował bohatera by mieć płynny ruch jak to podróżować ze śliską powierzchnią. Schemat sterowania pozwala wejściu cyfrowemu skutkować podobny do analogu. Zaprogramował pęcherzyk by przyspieszyć w kierunku drążek sterowy odbywa się. Jak tylko drążek sterowy wraca do swojej neutralnej pozycji, pęcherzyk chcieć wybrzeża jako prędkość wolno zmniejsza. Anghelo przeznaczyło szatę graficzną na drewniane szafki też jak nowy walcowaty, plastik szafka. Gary Berge, inżynier mechanik, stworzyć nowe szafki z obrotowym procesem formowania