Mahjong
Weź udział w konkursie Mahjong. Ukończ ponad 100 unikalnych poziomów różnych trudności i dynamiki, aby zdobyć doświadczenie i zdobywać punkty. Zanurz się w miriadach złotych płytek! Popraw swoją pozycję i postępy w hierarchii gier.
Główny bohater, który jest prawdziwym fanem gierki, decyduje się wziąć udział w światowym turnieju Modern Puzzle. Turniej podzielony jest na kilka rund kwalifikacyjnych. Aby wziąć udział w każdej rundzie, musisz osiągnąć określoną rangę.
Celem każdego poziomu jest usunięcie wszystkich złotych płytek z planszy. Istnieje wiele takich płytek w tej zabawie World Contest, co sprawia, że gra jest jeszcze bardziej interesująca i urozmaica projektowanie poziomów (np. Poziomy z pływającymi złotymi tytułami).
Poziomy są zrównoważone w zależności od liczby kolorów: istnieją klasyczne układy z pełnym zestawem 7 kolorów i istnieją również poziomy, które można ukończyć szybciej ze względu na ograniczoną liczbę kolorów.
Graj w nie i doświadczaj królewskiej hojności dla siebie! Ukończ ponad 100 unikalnych poziomów w 6 lokalizacjach, zdobywając punkty i trofea. Wspinaj się po drabinie osiągnięć, a skarb królewski otworzy drzwi! Grając w tą gierkę, będziesz miał okazję odwiedzić różne części królewskiego zamku - od Ogrodu i Zbrojowni aż po Salę Tronową! Specjalne złote płytki można znaleźć na każdym poziomie i są warte o wiele więcej punktów niż zwykle. Złote kafle wstrząsają rozgrywką i stanowią dodatkowy atrakcyjny akcent wizualny. Poziomy też się różnią: są klasyki, a także układy z "wędrującymi kaflami", w których układ zmienia się z każdą kolejną próbą.
Klasyczna gra jest dostępna w sieci PlayStation® Network, łączącej najciekawsze funkcje gry w jedną grę z narracjonowanym trybem fabularnym, który przenosi graczy w bajkową przygodę, odsłaniając ręcznie ilustrowane starożytne chińskie opowieści. Gra Tales dostarcza wiele trybów gry i obsługuje trofea.
KLUCZOWE CECHY GRY
Tryb starożytnych opowieści przenosi Cię w bajkową przygodę, w której pięć różnych legend magii i cudu czeka na twoje odkrycie, ujawniając jeden poziom na raz.
W trybie ruchu przetestuj swój styl i refleks, dopasowując poruszające się kafelki i wyczyść planszę, zanim smok pochłonie je wszystkie!
Przenieś swoją grę na wyższy poziom, przechodząc rywalizację z lokalnym lub online przeciwnikiem w trybie ruchu.
Mahjong ( mah-ZHONG, Mandarynka wymowa: gra, która zrodziła się w Chinach podczas Qing jest dynastią. To powszechnie jest zagrane przez czterech graczy (z jakimiś zmianami trzy-gracz znalezionymi w Korei Południowej i Japonii). Gra i jego regionalne warianty są powszechnie zagrany przez cały czas wschodni i South Eastern Asia i mieć niewielu wyznawców na zachodzie krajów. Podobny do Zachodniego remi gry w karty, jest grą zręcznościową, strategią, i kalkulacja i wymaga stopnia szansy.
Partia jest rozegrana z kompletem 144 dachówek na podstawie chińskich charakterów i symbolów pomimo że jakieś regionalne zmiany mogą pomijać jakieś dachówki i/lub mogą dodawać wyjątkowe dachówki. W większość zmian, każdy gracz zaczyna od otrzymywania 13 dachówek. Z kolei gracze rysują i pozbywają się dachówek do czasu gdy oni nie kończą prawną rękę używającą 14. pociągniętej dachówki by założyć 4 połączenia (albo zbiory) i para (oko). Gracz również może wygrywać z niewielką klasą specjalnych rąk. Są dość typowe zasady około jak kawałek jest. Zasady grania to Mecz składa się z czterech rund, z których każda reprezentuje "dominujący wiatr" rozpoczynający się od wschodu. Po zakończeniu pierwszej rundy druga runda rozpoczyna się od południa jako dominującego wiatru i tak dalej. Pozycja wiatru jest znacząca, ponieważ wpływa na punktację gry. Zestaw Mahjong z Winds w grze zazwyczaj zawiera oddzielny przeważający znacznik wiatru (zazwyczaj jest to kostka oznaczona znakami Wiatru w posiadaczu).
W każdej rundzie rozgrywane są co najmniej cztery rozdania, przy czym każdy z graczy zajmuje pozycję dealera. W pierwszej rundzie każdej rundy gracz 1 (zwycięzca rzutu kostką) jest wschodni, a więc rozdający. W drugiej ręce, Gracz 2 zajmuje pozycję Wschodu, przesuwając wiatry boczne wśród graczy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (chociaż gracze nie poruszają fizycznie swoich krzeseł). To trwa, dopóki wszyscy czterej gracze nie zostaną Wschodem (rozdającym). Znacznik jest używany do oznaczenia, który gracz jest wschodni, a często jest to okrągły numer. (W zestawach z regałami stojak może być oznaczony inaczej, aby wskazać dealera.)
Ilekroć gracz na pozycji wschodniej (rozdający) wygrywa rozdanie, lub jeśli nie ma zwycięzcy (remis lub "ręka gulaszowa"), dodatkowe rozdanie jest rozgrywane z takimi samymi miejscami siedzącymi i dominującym wiatrem, jak w poprzednim rozdaniu. Oznacza to, że mecz może potencjalnie nie mieć limitu liczby rozegranych rąk (chociaż niektórzy gracze ustawią limit trzech kolejnych rozdań z tymi samymi miejscami siedzącymi i dominującym wiatrem).